Mce diş ateş yapar malesef keşke yapmasa ama sadece 38,5 pek geçmez ama geçedebilir yani biz iki defa ateş olmuştuk ilk ateş 40 ı bulmuş acile gittiğimizde fitil yaptılar hemen serum taktılar tahlil yaptılar tahliller temiz çıktı doktor diştendir dedi fakat bebeklerde 6. Hastalık denilen bişey varmış meğerse oymuş ateş çok yüksekse o oluyormuş ateş bitmesine yakın sırtlarında kırmızı döküntü gibi şeyler çıkıyor sonra kendiliğinden geçiyor endişe etmeyin kötü bişey değil adı 6. Hastalık sadece diğer ateşimiz ise 38 civarıydı o o diş ateşiydi işte