Tazecikanneeee eşimin kuzeninin eşi yani eltimin dediğine göre hamileyken çok hareket edersen bebekde aşırı hareketli olurmuş😂 hamileyken k.validesi görumcesi ile birlikte kaldılar 3 oda bir salon herkes Kendi odasını temizlese o evde ne hareketi olur şaştım kaldım dışarı dersen arabasız çıkmaz hava atardı bebeği doğduğunda ben hamileyken hiç oturmadım fln diye benim bebeğim de 7 aylık aşırı hareketli değil ama aşirıda hareketsiz değil neymiş ben hamileyken oturarak geçirmişim😂 benim k.valide yok kendim ev işi yemek şu bu dışarı her hafta pazara giderdim hatta akrabalar pazarda doğurursun diye kızarlardı doğumdan 1gün önce pazarda gezdim. Ben normal doğum yaptım eltim sezeryen bende bebegim doğunca hamileyken çok hareket edersen normal doğum şansın artırmış.dedi doktor dedim lafımı soktum🐍😂 bu arada hala aklıma geldikçe sinir oluyorum yazdıklarımdan bellidir 😅