Kızlar esimin teyzesi var ama ben bu teyzesi ve kızını pek sevmiyorum yarin bize bebek gormeye gelecekler kaynanamlar falan hepsi bizde olacak ben şimdi yemek mi hazirlasam yoksa çayın yanina tatlı börek falan mi yapsam 6 aylık kızım 3 yaşında bide oglum var kaynanam falan yardim etmez teyzesi de etmek hani yapakim edelim falan diye benim gicik olma sebebebimi aciklayim bunlar beni bi ortamda çekiştiriyolarda bende duydum kaynanama soyledim yok falan filan seni demedik diye inkar ettim ama adim gibi emindim beni konustuklarindan sizce buyuk bi jazirlik mi yapiyim .yemek falan yoksa cayin yanina biseylar mı