Kızlar bugün tam 17 aylık olan bebeğim yürüdü bizim için bugün Bayram günü çok mutluyum anlatamam 😍
Çok zor çok zahmetli yollardan geçtik çok uğraş verdik yürüsün diye 17 aydır hastane yollarında gezdik çok şükür rabbim bize bu günü gösterdi 🤗
Darısı tüm PEV’li (Çarpık ayak sendromlu) bebeklere inşallah 😍