Merhaba daha önce de buna benzer bir post açmıştım mikrodalgam var kullanmıyorum diye
Çeyizime almıştım diğer evimiz küçük diye çıkarmadım hiç kutusunda duruyor daha sonra çok zararlı olduğunu okudum duydum açmadım kullanmadım bebeğim var şimdi küçük bundan sonra da açıp kullanır mıyım bilmiyorum
Sizce satmalı mıyım yoksa öyle dursun bir gün kullanır mıyım 🥲
Kararsız kaldım
Modeli de çok güzel aslında
Çeyiz alırken biraz abartmışım o zamanki hevesle şu an evde gereksiz mutfak eşyası var şimdi de tam tersi az eşya seviyorum