Ben ek gıdaya geçtim ama bizim ev de yer sofrası kullanılıyor masa kullanımı için ev küçük maalesef bebeğe mama sandalyesi aldık ama kullanamıyoruz bizimle yemek istiyor ben başında durup yedirdiğim de bile yer sofrasına odaklanıyor😂 sandalyesinde yemiyo sofrada ise iştaha geliyor bebem mama sandalyesine alıştırmak gerekiyor mu sizce yani bizde masa yok çok zorlamak doğru mu mama sandalyesine