Nkht2705 Büyük oğlum 7 aylıktı kullanmaya başladığımızda,bi zararını görmedik çok şükür.Daha erken kullanıpta olumsuzluk yaşayan var mı diye merak ettim
kaganannesi Yürüteç önerilmiyor,zararı yok gibi gözüküyor ama bebeğin vücuduna bir çok zararı var.Araştırın bence
Nkht2705 kaganannesi büyük oğlumda bi zararını görmediğim için kusa süreli olarak kullanmayı düşünmüştüm yine ama araştırayım tabi ki ,teşekkürler
Nkht2705 Nazliprensesinannesi teşekkürler,2 saatten fazla durmazlar heralde sıkılırlar gibime geliyor.5-10 dakika bile oyalansa,bi işini halletmeye iyi olur yani☺️
Ejderhahavva Nkht2705 7 aylıkken kullanmaya başladım en fazla 20 dk duruyodu 9 aylıkken de bıraktı kendi binmek istemedi öyle boşu boşuna almış olduk 😍
Ladymom Nkht2705 yürüteçi çoğu uzman tavsiye etmiyor onun yerine yürüme yardımcılarını tavsiye ediyorlar. Bir araştırın isterseniz.
nhlnhl Biz 5.5 aylıkken başladık tabi koşa süreli günde 10-15 dk toplam. 1 ay oldu çok seviyor oğlum. Bıraksak herhalde sürekli durur. Ama tabi bırakmıyoruz. Ufak tefek işlerimi yapıyorum yürütece koyup
Nkht2705 nhlnhl bende sizin gibi kısa süreli kullanıldığında bi zararı olacağını düşünmüyorum.6 aylık oldu oğlum,yavaş yavaş başlayabiliriz biz de artık o zaman☺️