Sandra beeeeeen✋️ ve ondan önce de 2 kez asilama yaptırmıştık. Kendi adıma 2.tip bebek tedavimizde nelere dikkat ettim söyleyeyim. Öncelikle farklı bir hastaneye ve öncekinden daha iyi olduğuna inandığım bir laboratuvarı olan hastaneye gittik Bunun dışında Kafein tüketimi mi azalttım beslenmeme dikkat ettim ve doktor da eşime ve bana takviyeler verdi Bizimki sebepsiz intertilite olarak geçiyordu Böylelikle daha çok Yumurtam Toplandı ve daha çok embriyom oluştu