OglummBalll Kızlar devit 3 ü günde kac kez kac damla veriyosunuz ebesine ulaşamıyorum 2 gündür soramadım
Eslem_Somuncu OglummBalll 4 damla diyor ama ben 5 damla damlatiyorum kasiğa kaşiktada kaliyor cunku agzina akan 4 oluyor yani
BaharNarin OglummBalll benim doktorum sabah akşam 4 der damla dedi bizde öyle kullanıyoruz oğlum şimdi 5 aylık 1 yaşına kadar kullanmamizı söyledi
Yamanoglan OglummBalll bizde David veriyorduk doktorumuz onun biraz katkılı olduğunu söyledi bize ocean 400 IU olanı önerdi şimdi onu kullanıyoruz güzel anneler
Eyluladam OglummBalll bizim doktorumuz da devit 3 katkılı dedi collegan d 3 verdi günde 1 damla yeter tüm içeriği yeterli dedi 👍🏻
Farukunmuhendisannesi Günde bir kere 3damla olarak söylemişti doktorumuz. Biz öyle kullanıyoruz. 4 aylık oldu oğlum.
Weewe OglummBalll devit ve ocean demir için değil, d vitamini için. devit3 katlılıymış, ocean 400 ya da pedia d yi önerdi bizim doktorumuz.
BaharNarin OglummBalll bize vitaminin karşılanması için günde 2 kere 4 der damla dedi ama siz gene en yakın bir sağlık kuruluşuna danışın derim