İyi akşamlar güzel anneler. Oğlum bezi bırakalı 3 ay oldu, tuvaleti ilk öğrenmeye başladığında bile altına bir iki kere kaçırmıştır. Ama şu 15 gündür sürekli altına yapıyor, konuşuyorum, anlatıyorum, bir daha yapmicam anne diyor ama bir sonraki sefer yine aynı 😮💨 ne yapacağımı şaşırdım, sürekli götürmeye çalışıyorum tuvalete, çiş yok diyor, biraz ısrar etsem ağlıyor. Sonra çok geçmeden kaçırıyor altına. Nasıl bir yol izlemem lazım, gerçekten zor durumdayım 😪