Uyku düzenimiz kendimize göre var belirli saatlerinde mutlaka uyur.
Gece uykusuna geç geçiyoruz 23.00 da geçmeye başlıyoruz kucağımda piş piş ile uyuyor yüzümle oynuyor eli hep yüzümde. Ama 40-45 dk sonra geri uyanıyor ağlıyor emzik veriyirum piş piş geri uyuyor.
Aşırı temas bağımlılığı yaşıyorum
Bu durumda olan varmı uyku eğitimine başlamak istiyorum nasıl olcak napacam 🤔