Kızlar bebeğim 2 ay 3 günlük zaten kolik bir bebek ama son 5 gündür daha bir arttı ağlamaları ve asla emmemeye ve uyumamaya başladı bugün hiç uyumayınca acile gittik mecbur hem emmiyor hem uyumuyor doktora hocam kulağına da bakar mısınız dedim iki kulağı da kızarık enfeksiyon var dedi Agumentin 400 ml antibiyotik yazdı eczaneye gidince eczacı kızdı doktora 200 ml verelim çok küçük bu bebiş daha dedi biz de öyle aldık etraftan anne sütü damlat ya da soğan suyu damlat diyenler oluyor özelde bjr doktor var güvendiğim ama yarın pazar ve ona ulasamam bu durumda ne yapmam lazım kızmayın lütfen antibiyotik taraftarı olmadığım için yazıyorum tabiki doktorlar ne diyorsa oradayım ama dilinde de pamukçuk var ondan da mı emmiyor artık yoruldum iyice ne gece uykumuz var ne gündüz 🥺😣