merhaba size bir sorum olacak oğlum 13 aylık ama biberonu kendi tutamıyor hala suyunu mamasını vs ben içiriyorum bazen görüyor alıyor biberonunu ama içebileceğini falan tam kavrayamıyor normal mi siz bu durumu yaşadınız mı ve nasıl alıştırabilirim önerisi olan var mı acaba