emilia Berna10 14 aylık olduk, tek uykuya düşürdüm. Öğlen 1-2 gibi uyuyor, 3-4 gibi uyanıyor. Akşam da 10 bucuk gibi gece uykusuna geçiyor. İki uyku yaptıgımda bize yaramadı, gece 2-3 lere kadar oturuyordu bebetom🥰