Hanımlar 1 ay 24 günlük bebeğimin sol gözü böyle oldu ve kaşınıyor çünkü sürekli elini gözüne götürüyor çayla sildim geçmedi sütümle sildim geçmedi siliyorum sürekli ama nasıl geçer neden olur bilen var mı göz yaşı damarı tıkanıklığı olsa doğdundan beri öyle olur o yüzden değil diye düşünüyorum böğür olsa dicem elleri ayakları kavuşuyor başına gelem var mı neden olur nasıl çözdünüz