eymenin_annesi34 Emine_2222 yo benim soldaydı hep hatta doktor sola doğru büyümüş demişti oğlum var 🥰
Emine_2222 eymenin_annesi34 valla bende fransada yaşıyorum bugün bi tanıdıgım hamile 2.5 aylık birkaç gün önce doktor kontrölünde öyle demiş solda büyük ihtimal kız demiş çok şaşırdım
Baybars02 Emine_2222 inanmıyorum bu tarz şeylere ama oğlum hep sagdaydi son aylar karnım yamuktu resmen hep sağa toplanirdi