Herkese iyi akşamlar kızlar 18 aylık oğlum var hiç bir şey yemiyor sürekli meme emmek istiyor nerdeyse ek gıdaya başladık başlayalı böyle dün doktora götürdüm kilosu 10.500 çoktı doktora yemediğini de söyledim artık memeden kes emeceği kadar emmiş zaten dedi siz kaç aylıkken nasıl kesitiniz nasıl bi yol izlemeliyim bi yandan kesmek istiyorum bi yandan üzülüyorum çok memeye bagımlı olduğu için 😊 Fikirlerinize ihtiyacım var