Ya hanımlar iyi akşamlar kizim sanırım iki yaş sendromunda bütün uyku düzeni bozuldu artık gerçekten çok sinirlerim yıpranıyor yani hep birşeyler düzelecek diye bekleyip duruyoruz hepimiz biliyorum tabi ki de yani iki senedir her Allah’ın aksami odaya gelip bir saat su odada takilmaktan yoruldum ya 😔 eskiden en azından çabuk uyuyordu yatağında yatıyordu şimdi yatağında da yatmıyor ille yanimda yatacak ve dönüp duruyor yani derdin ne evladım yani şu bebeklerin uykuya direnmesi bana öyle saçma geliyor ki cidden 😁😁🙈 ay sinirim bozuldu artık ya bu durumu yaşamadan kısa bir süre önce odaya girip yatağına koyuyordum odadan çıkıyordum bir süre öyle alıştı sonra yatağı da bıraktı artık yanımda yatacak illa 😔 vallahi yıprandım artık iki çocukla yani ne zaman şöyle ayagimi uzatıp bende birşeyler izleyeceğim birşey yapacağım vs diye bekliyorum hep. saat olmuş 11 ben hala odada uyusun diye beklemedeyim niye böyle oldu anlamadim yatağında uyurdu ben beklerdim yanında sonra son zamanda çıkmaya başlamıştım yatağına bırakıp birden bire bu çıktı akşam 9 en geç 10 da uyurdu şimdi saat oldu 11 yani geliyorlar bana da yoruluyorum dinlenmek istiyorum bende akşamları 😢 gündüz uykusu yapmasa da hiç öyle uykuya falan sıkışmıyor ablası da erken bırakmıştı bu gidişle bunun da erken kesicem gündüz uykusunu akşam 11 de yatmak nedir yani bir bebek için 🙄