Denizxx Şuan 5.gündeyiz evet. Bugün geçmeyen ishal ve üzerine 2 adet patlamaya çalışan üst dişlerimiz ile birlikte ağlama krizlerimiz… Bari birisini kesmeye çalışalım. Bugün üniversiteye götüreceğim.
Denizxx Dün acile gittik ve oral ilaçlı sıvı aldığı için yeterli buldu ve serum takılmasına gerek yok denildi. Eve geldik ve sabahına 6. Günde kakası normale dönüyordu. Yine ishal hafif dışına taşıyor ama eskisi gibi değil , sevindim.
Nanem123 Tosbikkkk maalesef canım aşısını yaptırmamıştık daha doğrusu aşıyı almıştım zamanları karıştırmışım gittiğimde artık geç kalınmıştı pek bir koruyuculuğunu olduğunu düşünmüyorum çünkü alt komşum ikiz çocuklarına yaptırmıştır rota virüs ama ona rağmen çocukları çok ağır şekilde rota virüsü oldu üstelikte rota virüs yaptırdıktan üç yıl sonra İzmir’de oğlumu tepecik eğitim ve araştırma Hastanesi’ne aşı kliniğine götürdüm orada ki doktor bana rota virüs aşısının bir koruyuculuğunun olmadığını söyledi bir hafta önce de görümcemin iki yaşındaki kızı rota virüsü oldu onun da aşısı vardı