Eymenss Bulalık makinası tablwtinn toz kısmını yedi. Acildeyim görünürde bişi yok büyük ihtimal az yedi ama belli de olmaz başına gelen var mı moral sıfırr o oynuyo hala şükür
2lokum_moms Eymenss çok geçmiş olsun benim bi tanıdığımında çocugu yemişti onunki kaba karışmıştı yatış yapmışlardı
papatya_1125 Eymenss Çok geçmiş olsun böyle durumlarda bir kavanoza koyup ağzını sıkıca kapatmak gerekiyor🥺 İnşallah bir şeyi yoktur