Bende uyumasindan sikayetciyim. Benim bebeğimde bu aralar uyuyor sürekli kaldırıyorum süt için zar zor alıyor o da çok az.onceden 1 saat yarım saat memede kalırdı saat başı isterdi ama şimdi süt veremiyorum moralim bozuldu. Böyle bir anda düzeninin değişmesi normal mi. Süt um de boşa gidiyor. Saginca içmiyor biberona alışmadi. Tuhafina gidiyor . bebek 1 ay 20 günlük bu arada