Kızlar merhaba
1.55 boyum 57 kg ‘m var
Üstümden rahatsız değilim ama bacak boyum kısa ve dolayısı ile kalın biraz . Bir pantolon tarzı oluşturamadım kendime . Bu gün bol sweet giydim altına tayt giydim olmadı pantolon giydim olmadı . Sizler nasıl giyiniyorsunuz ?
23 yaşındayım. Tarz a ithafen soran olursa diye .