Zeyyyynep Reglime 8 gün var ama dün çok az pembe akıntım vardı bugün daha kırmızımsı bi akıntı oldu ve bir tık daha fazlaydı regli oldum sandım ama kesildi birşey yok nedir yerleşme kanaması olabilir mi
baharh Zeyyyynep hayır benim ilişkide bi kanamam oldu az birşey sonra bir daha olmadı aradan bi kaç gün geçti tekrar hafif kanama oldu geçen ay bu ayda adet olmadı test yaptım kan verdim 7haftalık bi bebiş varmış onlarda yerleşme kanamasıymış 2.de geliyor 🥺