Asla söz dinlemez, arkadaşlarıyla oyun oynamaz kaçar koşar zıplar oyuna dahil olmaz. Asla oturmaz bir saniye bile yorulsa kalbi o kadar hızlı atar sucuk gibi olur terden ama asla oturup dinlenmez. Otur diyorum bakın 5 saniye geçmez asla geçmez hop geri kalkar. Üstünü giyidiriyorum kendini yere atar kıyafetleri atar giymemek için herşeyi yapar. Tanıdığı tanımadığı herkese çocuklara dışarıda oyun grublarında avm vs vs heryerde sebepsiz çocuklara vurur ittirip kalkar sonra üzülüyor sarılıyor öpüyor. Çok üzülüyorum bu duruma ne yapmam gerekiyor inanın bilmiyorum neden böyle yapıyor 3 yaşına girecek uyuturken eli ayağı asla yerinde durmaz kendini havaya kaldırır kolunu bacağını tutamaz hep hareket eder hiç durmaz ya bir saniye nedir bu neden böyle yapıyordur. Gören herkes hiperaktif mi diyor bana sürekli hareket halinde mesela asla sabit kalamıyor. Avm ye gittik orada dikey sarjlı süpürge var neyse oyun parkından çıktık oranın sahibi işte yine bekleriz felan diyor oğlum sürekli onu sallıyor düşürecek yapma annecim düşer kırılır dedim yok yine yapıyor ard ard ama durduramıyorum alıp gidecem kucağıma ancak öyle neyse ayakkabımı giyiyordum kadında süpürgeyi tutuyor oğlum hala yapıyor elliyor ittiriyor süpürgeyi bile bile yapıyor neden böyle yapıyor ben anlamıyorum gerçekten