Biz biraz geç kaldık bıraktırmakta 2 yaş 4 aylık bundan 1 ay önce kadırdık ortadan 3 gün ağlaya ağlaya uyudu uyandı sonra hastalandı, ağır geçince ve emzik diye ağlayınca tekrar verdik dayanamadık. Sonra kendi kaybetti bul nereye koyduysan dedik aradı bulamadı üzüle üzüle uyudu sen bulamadın diye konuşma be telkinlerle geçti ve sürekli büyüdün artık bebekler emer emzik sen abisin diye moral vermeye çalıştık derken bir gün tesadüfen birlikte bulduk tam sürece alışmışken inanılmaz sevindi o , ben çok üzüldüm tam alışır diye düşünürken ver yıkayıyım dedim aklıma sirkeye batırmak geldi o şekilde verdim aldım baktı acıı diye canı sıkıldı ver yıkayayım dedim tekrar sirkeledim yine denedi beğenmedi acı diye bende bozulmuş ozaman atalım dedim ve ortadan kaybettim ne zaman emzik diye ağlasa veriyim diyorum kendi istemiyor acı sulu hayır hayır diye buraya kadar herşey çok iyi …
Meret ### Gelelim uyku faslına; uyutmak tam bir eziyet oldu kendini rahatlatamıyor. Uykuya dalması zorlaştı iyice bana düşkün oldu , bir kaç gün beni ısırmaya kalktı şakayla elini ağzına götürmeye başladı , susmadan konuşuyor sürekli bir şeyler istiyor su süt. Uykuya dalması 1 saat rötar yaptı diyebilirim. Sanırım zor bir süreç oldu halada devam ediyor