Karannesi Arkadaşlar bugün bestlak aldım .içeriğinde Emziren anneler doktora danışsın yazıyor zararlı olabilecek bir durumu mu var neden öyle yazıyor acaba bi de nasıl kullanıyorsunuz bu damlayı ?
Unicorn67 Karannesi bana doktor önermişti sorun olucagini sanmam günde 2 defa bir su bardağına 20 damla olarak kullandım
Unicorn67 Karannesi evet suyla karıştırarak içtim eczacı öyle demiş biraz olsun faydasını gördüm ama yinede aşırı arttırmadi sütumu hersey size bağlı bol su ve bol uyku daha iyi arttırıyor sütü
hry410_ Bende kullandım bestlak 3 defa 20 şer damla su içecek yemeğinize katabilirsiniz benim sütüm bu damla sayesinde gelmişti ve her emzirmede illaki bı göğüs sütüm akardı