gguckan 2.5 aylık bebeğim var anne sütü ile besleniyor çoğunlukla, bugün çok hasta oldum eklemlerim ağrıuor ateşim 38 i gördü serum vurdurmak sakıncalı mıdır emzirmeye
Mor_menekse gguckan geçen hafta bende o şekil hastalandım ateşimde vardı acile gittim emzirdiğim için sadece parolun serumunu yaptılar
edalibrahim gguckan çok hastaydım üç gün önce ateşim 40 derece falan dı serum+agrı kesıcı serum verdiler ertesi gün gene ateşim çıktı iğne vurdular şu ana kadar bı sorun olmadı ki zaten doktora Emzırıyorum dedıkten sonra ona göre yorumm yapıyor
gguckan yorgunanneeeee hayır sürekli emziriyorum zannetmiyorum ama buda bugün oldu bebeğim mememi itiyor içmek istemiyor hastayım diye tadı mı değişti sütün neden itiyor mememi anlamadım
Gamzeliiix09 Ben serum yemiştim geçenlerde doktor ne kadar geç emzirirsen o kadar iyi dedi ama iğne de vuruyorlar küçükken iğne de yemiştim