gundes1240 Kadınlarda XX kromozomu, erkeklerde XY kromozomu bulunur. Bebek anneden sadece X kromozomu alabileceği için burada cinsiyeti belirleyen erkektir. Bebek babadan X kromozomu alırsa XX olacağı için kız, Y kromozomu alırsa XY olacağı için erkek olur. Başka bir taktiği yok maalesef hurafelere inanmayın ☺️