Merhaba bebeğim 2 aylık biberon ve emziğe alışamadı meme reddi olmasından korktuğum için çok ısrar etmiyorum ısrar edince kusuyor midesi bulanıyor. Alıştırma kaşığıyla süt versem olur mu sizce deneyen var mı ? Şehir dışına sınava gitmem gerekiyor bu sebeb ten kullanmak istiyorum