Ecelerdeyizz Merhaba hanımlar.. eve hic bi seklde hakimiyet sağlayamıyorum. Düzen yok temizlik yok. bebeğim 2 yaşında. Sürekli birşeyler fırlatıyor. Dolapları boşaltıyor. Yemek yiyo yarisini yere atiyo. Yerler yumurta köfte oluyo ki yumurtadan hic hoslanmam. Cok mutsuzum ya. Cok yorgunum. Nasıl başa çıkıyorsunuz nasıl toplu tutuyosunuz evi. Eşim yok. Bebegimle yalnızız belki oda beni yoruyo. Bugun bebegime kizdin söylendim biraz. Cok vuruyor yüzüme esyalari atiyo sürekli of cok bunaldım ya 😭
joyfulmom Ecelerdeyizz kimse mükemmel değildir olamaz da bu dönemler geçici öyle düşünün gün gelecek evinizde her şey koydugunuz yerde olacak çocuğunuz büyüyecek. Bende çok yoruluyorum kızım 18 aylık aynı şekilde her yer oyuncak olur döker saçar bende peşinde toplarım ev işini rutine bindirdim sabah erken saatte bitirmeye çalışıyorum süpürge Vileda toz almak hergun sabah yaparım çamaşırları atarım kuruyunlari biriktirmeden katlar koyarım ki sonra dağ gibi olunca gözüme büyüyor ☺️ Ve kpss hazırlanıyorum fırsat buldukça ders çalışıyorum kızım uyuyunca geç saate kadar çalışırım uyku sürem çok az çok yorulup yeter ama dediğim çok okuyor. Ama biliyorum ki bu süreç geçici o yüzden tadını çıkarmaya bakıyorum. Ev dağınık olabilir ama temizliğe çocuğumdan dolayı daha fazla dikkat etmeye gayret gösteriyorum. Sizde çok kafaya takmadan rutine bindirin sabahları erken saatte işleri bitirmeye bakın ki daha sonrası saatlerde hep gözünüze batıp keyfinizi kaçırmasın. Çocuğunuzla etkinlikler yapın oynayın çok çabuk büyüyorlar sonra bu günleri özleyeceğiz emin olun❤️
Kokoshbaby Ecelerdeyizz bnm bebegimde aynı 1 yaşına girecek aynı şeyleri yaşıyorum.esım ewde olsa ne yazar. 1 gram destegı yok malesef .oğlumu çok sewıyorum ama bu sekılde olacağını bilseydim dünyaya getrmezdım çok zorlanıyorum çünkü 🥹
Hicran12 Ecelerdeyizz benım kızım daha 9 aylık ama emeklıyor her şeye eli kolu yetıyor tutunup ayaga kalkıyor duvara bile ama eşim cok yardımcı oldugu ıcın belli bir düzen halindeyız uyku yemek her şey düzenli sadece nobete gıttıgu günler bırwz huysuz oluyor kızım
Derin3011 Ecelerdeyizz bu yaslarda hep öyleler benm oğlımds 3 yasında bide küçük var 1 yasında kızım o dshs cok atıyor oğlum 3 yaşına gelınce akıllandı kendi otueır yer atmaz ama kızım atıyor bu seferde mıtfaga kahvaltı yemek zamanı sofrabezi seriyorum sonra balkondan çırpıyorum yada yerde oturup yediriyorum masads yemek yemek dsha cok batırıyor evimi
Ecelerdeyizz Cocuk dinlemiyo diye onunla oynamak etkinlik yapmak da istemiyorum herşeyi yüzüme gözüme atiyo
BurcuGorkem Benim oğlumda2 yaşında başetmesi zor ama geçici bu sureçler mükemmel olmaya çalışmayın dağınık olsun sizin stresiniz ona yansıdıgında işler daha zor oluyo
Ecelerdeyizz BurcuGorkem vurup size firlatiyormu esyalari bide bütün dolaplari karistirmak istiyomi sizinki de?
Ecelerdeyizz joyfulmom 6 aydir neredeyse atma huyu herseyi heryere firlatiyo ayakabi alip buzdolabıni acip icine firlatiyo mesela. Bazen bisuna çabaliyomusum gibi gelio 1 saat bile topli kalmiyo ev. Bide dedgim gibi yüzüme atması ve vurması da beni cok bunaltiyo kollarim morluk icinde kaldi cimdiriyo sanki yanlis yapıyorum bir yerde gibi hissediyorum:(
Ecelerdeyizz Kokoshbaby bazen bende annelik bana göre değilmiş diyorum. Yetişemiyorum yetemiyorum sabah bi uyanıyorum mucadeleye başlıyorum gece yatana kadar durmadan çabalıyorum gerçekten ama elde var sıfır
asl467_ Canım onunla zaman geçir bnimde kızım 2 yaşında bırak kirletsin önemli olan onun kalbinde leke kalmasın düzende olmasın ama ikimizde kutlu olur mesela bnim kızımda 2 yaşına gircek geryeri kurcalar ağzında yemek biriktirir halılara döker kaşıkları döküyor öğlen uykusundan sonra mutlaka akşama kadar onunla ilgilenirim parka götürürüm getirdim bime a101 mutlu olsun mutlu olunca hircinliga duruyor bnde 35 haftalık hamileyim bagzen dinlenmek istiyorum ama diyorum ki ben hep dinlenirimde kısım çabuk büyüyor onun için mutlu büyüsün bırakın evi misafirmi geldi çocuku ev kabulenecek yeterli çocuklar mutlu olsun döksün kirsin
Ecelerdeyizz asl467_ misafir kabul etmiyorum zaten edemem de. Normalin üzerinde bir levele geldik suan. Yapma dedigimi vazgecirmeye calstgimi inadına yapiyo yüzüme ne bulsa atıyor aslında cok severiz birbirimizi hep gelir öper sarilir sevgi dolu ama neden böyle yapiyo anlamıyorum
joyfulmom Ecelerdeyizz kızımda çok dağıtır ancak vurma ve fırlatma huyu yoktur. Sizde bir hata olduğunu sanmıyorum ama bir uzmandan yardım alsanız daha iyi olur diye düşünüyorum size daha güzel yol gösterir atma ve vurma huyu devam ederse ileride sıkıntı olabilir
Caganata En son düşüneceğin herkes mutlu mu diye sormak ? Hayır herkes her an mutlu olmayabilir , dışarıdan görünen ile içerisinin çok farklı olduğu insanları biliyorum özellikle çocuk konusunda … Kendimi söyleyim rahatlıcaksan eğer , sabah 7. 7.30 gibi kalkıyoruz ve ben akşam 10 a kadar dağınıklık toplayıp yemek yapıp ev temizlemeye çalışıyorum bi yandan da oğlumla vakit geçirmeye ona bişeyler öğretmeye ilgilenmeye çalışıyorum. Tuvalet eğitimi veriyorum iki haftadır ayak tabanlarımdan tutun saç diplerime kadar ağrıyor . Kendimle ilgili hiç bişey yapamıyorum bi fanusun içinde gibi ama geçiyor mu derseniz asla bitmeyecek gibi ama geçecek biliyorum . Bazen anne olmanın zor meşakkatli bir yol olduğunu aklımıza kazımamız gerekiyor … eğer zorlanıyorsanız profesyonel destek alın ben aldım . İyi geliyor .
Ecelerdeyizz Caganata ben kendim mutlu olmak istiyorum enerjik olayim onunla kalkip dans edebileyim ama.ben mutsuzum tükenmiş yorulmuş istiyorum hep uyumak istiyorum
Kokoshbaby Ecelerdeyizz 🥹🥹🥹🥹bnde aynıyım ewde durmak ıstemıyorum .Evde olunca hep isim oluyor .ee işini çok seviyorum ama bebekle yapmak çok zorrr🥹🥹🥹🥹🥹🥹
mina01 Anneler , dağınık olur , unutkan olur,sinirli olur , ama anneler bebeği gülümsediği zaman dünyanın en mutlu insanı olur geçecek kardeşim bugünler geçecek tadını çıkar
[silindi] Bende aynı durumdayım kızım 3 yaşında. Bütün oyuncakları ortada. Evin her yerinde. Toplayamiyorum, toplamama izin dahi vermiyor. Temizlik zaten hak getire. Dağınıklığı toplayacam da temizlik yapicam. İn kaynananin evine orayı da topla temizle falan derken benim enerjim kalmiyo. Hayat enerjim tükenmiş durumda. Bitiklerdeyim su ara
Ecelerdeyizz Hicran12 keske bende 1 saati kendime ayirabilsem keske biri ilgilense de yemek yapabilsem eminim bu kadar zorlanmazdim