Benimde bebegim bi şekilde malesef 1 ay 23 günlük. Araştırdım, moro refleks imis. Yatirabiliyorsan yüzüstü yatırmaya çalış tabi kontrollü bir şekilde. Yüzü yana dönük olacak. 4. Aydan itibaren azalıp 6. Ayda son buluyormus. Bizde yaşıyoruz yüksek bir yerden düşer gibi oluyoruz bazen ruyamizda yada boşluğa düşer gibi. Anladığım kadarıyla bunu yaşıyorlar. Sakinlestirin. Gogsunuzde yatırın uykuya dalınca yatağına bırakın. Benim uyguladığım yöntemler bunlar.