-elz- Uyku eğitimi alıp memnun kalan anneler hangi danışmandan eğitim aldınız ve hangi ayda aldınız memnun kaldınız mı artık bir çare lütfen
Mercece12 -elz- para tuzağı çok gereksiz bişey ben aldım eğitim alırken çok iyiydi sonra çocuk eski haline döndü diş çıkarmasaydı ataktı derken eski hallerine dönüyorlar