Sobam yok bacamda sıkıntı olduğu için ev sahibi bacayı kapatmış ve başka eve çkkma imkanımda yok evini ufo ve klimayla ısıtanalr bebeklerle nasıl yaptılar bi sıkntı çıktımı bebeğim ısınır mı sizce bide burnu çok tıkanıyor sanırım onlardan nasıl yaparım bilmiyorm banyo bile yaptım onu açtım kliamyla aynı odaya getirince yine aynı şey oluyor çok üzgün ve çaresizim