zeynepays tefal aldım xxl çoğu yemeğimi onda yapıyorum. Ayrıca pohça börek sütlaç denedim çok güzel oldu. Kek fırından daha güzel kabardı . Bebeğim için de sebzeleri buharda pişiriyorum . Tefal in bu markasında buharda pişirme haşlama ve ızgara özelliği var. Sıfır yağ. Ben aşırı derecede memnunum.