Beşiği kızım kullanmadı daha doğrusu yatmadı ayakta sallanmayı sevdiği için☺beşiği 650 tlden satıyorum elden veya ibanla alan olursa 550 den veririm.kendi süngeri çok ince içim rahat etmedi sünger kestirmiştim normalde 100 tl ama ibanla alan olursa veya elden 70tl den sayarım süngerini.hayırlı olsun alana şimdiden❤gardropstan satışım mevcut alan olursa crnalkn ismim
