Bir ara bana da olmuştu akşam sağdım azcık çıktı moralim bozulmuştu sonra sağlık ocağındaki hemşire akşam sağım az çıkar tüm gün emzirdiğini için dedi kilo alımına bakmam gerektiğini söyledi maşallah kilo alımı iyiydi o nedenle kafama takmadım sonra da hiç düşünmedim ilk zamanlardaki gibi sütüm akmıyor memeden ama doygunluk hissediyorsan np devam