kanatsizminigim Merhaba, bebeğim küçük ve bakacak kimsem olmadığından iki tane 3 hekim raporu aldım. Bazıları ücretsiz izin alınmadığını söylendi bazıları üç defa alınmadığını 3 hekim raporu memurlukta sınırlı mı? Ve ücretsiz izin hakkı gidiyor mu?
Ess92 kanatsizminigim yıllık 90 gündü toplam rapor. Ama geçen gğn arkadaşım doğum yapmıştı 30 gün doktoru vermiş 45 günün bittiğini söyledi. Son zamanlarda doktorlar sıkıntı yaşıyor diye bu uygulamaya gidildiğini söyledi. Benim de 2 kere 3 hekimli doktor raporum var. Ücretsize çıktım sorun olmadan
Ysgl26 kanatsizminigim hayır 3 hekimli heyet raporu aldım ve rapor bitince ücretsize çıktım. Böyle bi kısıtlama yok
Carpediemmm kanatsizminigim 1 yıl heyet raporu aldım sizin gibi sonrada ücretsiz izne çıktım. Heyet raporunun bir sınırı yok memuriyette. Tek helim rapor hakkı 40 gün
cupacakes kanatsizminigim herhangi bir sınır yok ama çalıştığınız kurumun idaresi kendi böyle bit kural koymus olabilir eşitsizlik olmasın diye .
kanatsizminigim Ess92 Anladım Yıllık 90 gün ise bu Ocak ayında sıfırlanacak mı yoksa aldığımız zamandan sonra mı yıllık hesaplanacak
Ess92 kanatsizminigim evet her yıl için ama benim biri 2022 biri 2023 ama 2023 direk ücretsize çıktım doktorum pek istemedi. Onlar da kendince haklı
Mamaofdragon Carpediemmm bir yıl heyeti parça parça mi aldınız acaba? Ben de analık izni bittikten sonra almayı düşünüyorum da