Eşim vardiyası 4/12 00/08 de mesela kullanılmayan 2 odanın kapısını kapatırım karanlık sanki biri oradaymış gibi sanki her an bir yerde biri varmış gibi arkama bakma ihtiyacı oluyor aslında bişey olmasını bilmeme rağmen çünkü biz güvenlikli sitede oturuyoruz 3. Katta be kapım her daim kilitlidir. Hırsız girmesinden çok korkarım daha önce hiç başımıza gelmedi ama bilmiyorum. Mesela oda kapım açık uyusam mutlaka o akşam rüyamda hırsız görüyorum çok net şekilde ve uyanıp kapıyı kitliyorumm 😔 suan mesela çocuğu uyuyorum yatak odamda eşim 12 gibi gelecek benim odamın kapısı kaplı kitli hol ışığı açık ne olacak bilmiyorum