Enerjikmom Arkadaşlar dün sprail taktırdım adetimin 1 inci günüydü dünden beri belim kopuyor kasıgım çok agrıyor geçmiyor normal mi birde agır kaldırma muhabbeti mesela ne gibi agır şeyler
Gokturk_ Enerjikmom koltuk çekme mesela temizlik yaparken .Ağır çuval gibi masayı ordan oraya çekip durma .Yatak döşek kaldırma .Böyle şeyler canım.O ağrı oluyor birkaç gün sonra geçecek canım .Birde benim spiral sonrası ilk adetim de ölüyorum sanmıştım ilk 2 gün ağrıdan ama geçti çok şükür .
Enerjikmom Gokturk_ Sağol canım bilgin için kızım kucağımda devamlı 10 kilo oda öyle çok agır kaldırmıyorum market poşeti biraz ağırdı bşr kc onu taşıdım korktum sonra kayarmı dşye
Gokturk_ Enerjikmom sen takıldığının 1.ayında kontrole git 3 ay ağır kaldırma çocuk ağırlığından birşey olmaz dedi bana benim oğlum da 13 kilo hala kucağıma gelmek istiyor 😀
Gokturk_ Enerjikmom ufakken benim de öyleydi Şuan geziyor ama yemek yaparken mutlaka bakmak istiyor 😀