Benburayaciplakgeldim Kızlar bilindik bir markadan tayt aldım ama giydiğimde ön tarafım çok belli oluyor. Bunu engellemek için napıyorsunuz
Gokturk_ Benburayaciplakgeldim ayyy bende termal diye aldığım taytlar zar gibi çıkıyor şöyle havlu kalın vicdanıma kadar çekeceğim tayt bulamıyorum ya 😀 M alsam geniş oluyor diye geçen S aldım bu sefer etiket yani arkaya gelmesi gereken kısım kısa önü uzun kafayı yedim .Ben tayt giyince belli olmuyor öyle canım o yüzden birşey diyemicem ama önünü kapatan şeyler giyebilirsin .🫶🏻
Benburayaciplakgeldim calikusuu işte onunla giymek istemiyorum kızlar ya hani o haricinde bilen var mı Cocukgelisimcimomy Melisxx0
Betulsark H&M moove serisinde asla öyle olmuyor ve sanırsam şort tarzı kilot giyirlerse belki bi nebze önleye bilir