Babeshark öncelikle ben emzirmeyi bıraktım canım 93 le doğum yaptım 80 lerde gittim geldim hep neyse baktım böyle olmuyor dedim dur kısaca anlatayım size sabah kalkınca bir bardak limonlu ılık su içiyorum sonra günde 3 litre su kesin kahvaltımı normal yapıyorum bol yeşillikli ara öğünde tabaklarımın resimini atarım istersen akşam yemeği fe ne pişirdiysem yerim dediğim gibi aşırıya kaçmadan arada kaçamak da yapabiliriz ben bu şekilde kendimi çok kasmadan yapıyorum kahvaltı da yeşil çay içiyorum bu arada arada bir de bebeğim fırsat verdikçe yürüyüşe giderim bu şekilde 81 ile başladım şu an 75.500 üm bu benim için baya iyi bir sonuç