Bebeğim 22 aylık dış çıkarıyor ama daha önceki dış çıkarmaları ile farklı bı durum yaşıyoruz çok sinirli istediği birşeyi yapmayınca biryerlere kendini atıyor oyuncağını vuruyor bağırıyor ağlıyor parmağı ile hayır demeye çalışıyor siniri gecmeyince bana vuruyor bazen sabrım sonuna geliyor sabretmeye çalışsam da arada ses yükseltiyorum yada bağırıyorum sonrada üzülüyorum bu durumu tek ben mi yaşıyorum..