Kızlar abisi bronşit olmuştu ondan küçüğüme geçti kaç gündür öksürüyordu bugün öksürük nöbeti geçirdi mosmor oluyo nefessiz kalıyor çok korkuyorum,hastaneye yatırdılar ama moralim bozuk geçer değil mi , antibiyotik tedavisi başlandı. Başına gelen varmı uzun sürüyor mu geçmesi 🥺🥺