Joie Spin 360 oto koltuğu aldık bugün ilk defa kullandık oğlum rahat etti binince uyuyor. Kolaylıkla sağa sola dönüyor. Kafası epey terliyor ama pusetteyken sırtı falan da çok terliyodu sırtı terlemiyor koltukta. Sadece biz yatıyor diye almıştık yatmıyor i-spin olanı yatıyormuş almayı düşünen varsa buna dikkat etsin. Çünkü tam arkaya yatmıyor bi kaç kere çocuk uyurken kafası öne düştü.
Onun dışında yüksekliği çok iyi her yeri görüyor etrafı izleyerek gidiyor. Denemek için bi 15 dk falan ben de ön koltuğa oturdum arkada tek başına durdu. Normalde durmayan bi çocuk. Bi de yatıyor olsa çok güzel olacaktı ama yanlış almışız maalesef