Oğlum 18 aylık. Parkta diğer cocuklara yaklaşır yaklaşmaz vurmaya çalışıyor. Diğer çocuklar da bu sefer ya karşılık veriyorlar ya da ağlıyorlar. Neden böyle yapıyor anlamiyorum. Evde şiddet yok kavga yok TV ekran yok. Nerden gördü neden yapiyor bilmiyorum ve çok üzülüyorum. Geçici bir durum mu acaba?