Meltemmcaglarr Kızlar işe başlayacağım sütümü sağacak iyi bir makine arıyorum. Philips mi güzel lansinoh mu ? Öneriniz nedir ? Bende Philips in eski modeli var. 7 senelik falan. Sanki vakumu iyi değil gibi geliyor. Hepsi mi öyle acaba.
Gizzzzz-giz Meltemmcaglarr ikisi de değil hastane de kullanılan ameda spectra lazım size ameda dan çok memnun kaldım tavsiye ederim
iremnurdemir Meltemmcaglarr ben lansioh kullanıyorum vakum dereceleri var cekim hızı ve 3 çekim kademesi var gayet memnunum benimki ekranlı dakika gösterenlerden.
Sinemmm Meltemmcaglarr belli bir süre kullanımdan sonra genelde moturu yavaşladığı için 2.el satmak zor oluyor fiyat kurtarıyorsa hastane tipi kiralama yapmak daha mantıklı olur gibi uzun süreli kullanımda indirim yapılıyo diye biliyorum ☺️
sekerparem_ Meltemmcaglarr merhaba ben Philips kullanıyorum ve çok memnunum ben çalışmıyorum oğlum da meme reddi olduğu için çekip veriyorum çok işime yarıyor pratik çekim gücü iyi
yenianneeee77 Merhaba ben philips avent kullanıyorum gayet memnunum, kademeleri var hızlı yavas sekilde. düsünebilirsiniz bence ☺️
Gizzzzz-giz Meltemmcaglarr evet ama hem uzun süreli sağım hem iyi performans için çok güzeller bence ikinci el uygulamadan da bakabilirsin
yenianneeee77 Meltemmcaglarr Philips Avent Essentials Tekli Elektrikli Göğüs Süt Sağma Pompası olarak geçiyor
iremnurdemir Meltemmcaglarr evet ama ben tek olarak kullanıyorum diğer türlü tutmam zor oluyor zaten çok dolu olduğunda 10 dakika da boşaltiyor emzirip sagdigim için 15 dakikami alıyor en fazla