mandalina_kokulum ben sezeryan oldum 20 gunlukken tv izliyodum. Mutfaga gittim eşim üzerine ne döktün dedi. Bi baktım, yaram patlamış dedim korktum tabi. Pedim ic çamaşırım kiyafetim sarı ve kan kırmızı ama az buz değil… Doktor muayne etti, cilt altı yag dokusu bu dedi ve sivilce gibi sıktı baya biseyler daha aktı batikonla temizledi kapanmadı bile yaranin üstünü. contratubex sürme ve günde 2 ke, batikonla geçer demişti. Öyle de oldu.