Sevval1507 malesef çoğu anne ağlıyor diye 3 4 yaşa kadar emzik veriyor. Mesela emziği bırakmaya karar verdiniz bebek çok yıpranıyor tabi herkesin düşüncesi farklı bu konuda bende kızıma emzik verdim meme reddi yaptı gaz yaptı konuşması aşırı etkilendi 15 aylıkken emziği bıraktırdım 1 hafta meme diye ağladı 2 ay sürdü kimde görse meme meme diyordu aşırı etkileniyorlar doğunca emzik vermeyince aramaz ama ilerde bırakırken arıyorlar. Ben ilerde psikolojik olarak etkilenmesin diye oğluma emzik vermedim boş boş emzik emmesi bana yanlış geliyor kendim seviyorum diye çocuğu emzik bağımlısı yapsam ilerde o üzülecek siz verebilir siniz tabi ki vermeyin demedim ben.