Benm de bebeğim yazın çok fena pişik olmuştu geçmiyordu bez bağlamamaya başladım öyle geçti canm pişik oldumu bez bağlamıyorum artık yapsın altına yıka ne olcak yazık yavruya altına alt açma bezi de ser ev sıcaksa biraz altı çıplak dursun açıkta da kalsın üfle kremle geçer geçmiş olsun