Ysgl26 sgs doğduğu gün verdim . Doğru mu yanlış mı bilmem emzik emsin istedim.çok tatlı oluyolar çünkü. Ama 3 yaşından sonra emmesi diş ve damak bozukluğuna sebep oluyor
gurturk sgs 3.ayında verdim tuttu 3.ayına kadar vermedim. İlk zamanlarda yanlış geliyordu ama sonra beni emzik gibi kullanmaya başladığını anladığım an emziğe döndüm
Yeni-anne22 Ysgl26 ay 3 yaşındaki çocukta emzik emmesin ya bi zahmet bozukluk olmasa bile 3 yaşındaki koca çocuk emzik mi emer çok korkunç
Yeni-anne22 Ysgl26 çok korkunç bence ya me gerek var annelerin işine geliyo heralde o saatten sonra vermekte yazık çocuklara
Ysgl26 sekerportakalix valla lk denediğim emziği tuttu 17 aylık hala da aynı markayı emiyo değiştirmedim hiç.. bi taktiği yok hastaneden eve geldik verdim tuttu ekstra bişy denemedim yani 🙂